FacebookTwitterLinkedIn

În octombrie 2013, Kanal D a furnizat 20.021 Gross Rating Points (GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). A fost cea mai bogată lună cu publicitate pentru Kanal D și singura din an în care volumul de audiență a depășit pragul de 20.000 de puncte de audiență. (Pe baza punctelor de audiență – GRP, clienții cumpără timpi de publicitate la televiziuni.) Dar și în anul 2012, octombrie a fost cea mai bogată în publicitate (tot din cauza serialului „Suleyman Magnificul”!). De remarcat este faptul că volumul de audiență din octombrie 2013 a fost cu 21,7% mai mare decât cel din urmă cu un an.

De altfel, 11 luni ale anului trecut au fost mai bogate în puncte de audiență decât lunile corespunzătoare din 2012. Excepția este luna august, în care Kanal D a livrat doar 5.613 GRP’30target comerial, cu 6% mai puțin decât în august 2012. Luna august 2013 a fost cea mai slabă din ultimii doi ani pentru Kanal D.

Martie a fost cea de-a doua lună performantă la Kanal D, cu 18.179 GRP’30 target comerial, un volum mai mare cu 36,5% față de martie 2012. În trei luni de la începutul anului – februarie, martie și aprilie – bugetul lunar la Kanal D a fost de peste 18.000 de puncte de audiență pe targetul comercial, un comportament constant care a fost susținut de audiențele ridicate ale serialului turcesc

Bugetul din decembrie a fost sub nivelul celor din octombrie și noiembrie: 15.995 GRP’30target comercial, dar cu 11% mai mare decât cel din ultima lună a anului 2012.

Vezi și bugetul de publicitate realizat de Antena 1 în 2013!