FacebookTwitterLinkedIn

Decembrie și martie au fost lunile cele mai bogate în publicitate la B1 TV, cu 3.496 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), respectiv 3.449. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) clienții cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Bugetul de audiență din decembrie a fost cu 13,4% mai mare decât cel din luna corespunzătoare anului precedent. Volumul din martie 2013 a fost cu 121,5% mai mare decât în urmă cu exact un an. Doar într-o singură lună a anului 2013, octombrie, B1 TV a livrat un buget mai mic decât în luna corespunzătoare anului precedent: – 2%. În rest, s-au înregistrat creșteri de audiență în fiecare lună.

Cele mai sărace luni cu publicitate la B1 TV au fost ianuarie (2.329 GRP’30 target comercial) și aprilie (2.334). Dar și aceste luni „sărace” au fost mai „bogate” în reclame decât lunile corespunzătoare anului 2012.

În august, lună de concedii în care investițiile publicitare sunt mai scăzute, nivelul publicității la B1 TV a coborât la 2.508 GRP’30target comercial, dar volumul a fost cu 16% mai mare decât în august 2012.

Vezi AICI volumul de publicitate înregistrat de România TV în 2013!