Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în 2013: B1 TV

b1_TV.jpg
Anul trecut, B1 TV a livrat clienților publicitari un volum total de audiență de 34.898 GRP’30pe targetul comercial, cu 27% mai mare decât în anul precedent. Canalul de știri ocupă locul opt în topul publicității TV.

Decembrie și martie au fost lunile cele mai bogate în publicitate la B1 TV, cu 3.496 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), respectiv 3.449. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) clienții cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Bugetul de audiență din decembrie a fost cu 13,4% mai mare decât cel din luna corespunzătoare anului precedent. Volumul din martie 2013 a fost cu 121,5% mai mare decât în urmă cu exact un an. Doar într-o singură lună a anului 2013, octombrie, B1 TV a livrat un buget mai mic decât în luna corespunzătoare anului precedent: – 2%. În rest, s-au înregistrat creșteri de audiență în fiecare lună.

Cele mai sărace luni cu publicitate la B1 TV au fost ianuarie (2.329 GRP’30 target comercial) și aprilie (2.334). Dar și aceste luni „sărace” au fost mai „bogate” în reclame decât lunile corespunzătoare anului 2012.

În august, lună de concedii în care investițiile publicitare sunt mai scăzute, nivelul publicității la B1 TV a coborât la 2.508 GRP’30target comercial, dar volumul a fost cu 16% mai mare decât în august 2012.

Vezi AICI volumul de publicitate înregistrat de România TV în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii