Cea de-a doua lună bogată în publicitate la Antena 3 a fost martie, cu 8.317 GRP’30 target comercial, un volum de audiență mai mare cu 20,5% față de martie 2012. Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni.
În ciuda acestor două vârfuri, livrările de audiență lunare au fost sub nivelul anului 2012. În nicio lună de anul trecut, bugetul de audiență livrat de Antena 3 n-a trecut peste 9.000 de puncte spre deosebire de 2012, când în trei luni a fost depășit acest prag.
Cele mai slabe luni au fost ianuarie și august (respectând sezonalitatea), cu 6.051 GRP’30 target comercial, respectiv 6.415.
În decembrie, Antena 3 a furnizat 7.686 GRP’30 target comercial, cu 5,5% mai puțin decât în decembrie 2012.
Antena 3 a ocupat locul șase în topul televiziunilor care au livrat cele mai mari volume de audiență clienților publicitari.