Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în 2013: Antena 3

antena_3.JPG
Antena 3 a livrat în 2013 un volum de audiență de 87.487 GRP (target comercial), cu 18% mai puțin decât în 2012. Vârful publicității a fost atins în luna mai, când televiziunea de știri a livrat 8.448 GRP (target comercial), cu 14,2% mai mult decât în luna corespunzătoare a anului precedent.

Cea de-a doua lună bogată în publicitate la Antena 3 a fost martie, cu 8.317 GRP’30 target comercial, un volum de audiență mai mare cu 20,5% față de martie 2012. Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni.

În ciuda acestor două vârfuri, livrările de audiență lunare au fost sub nivelul anului 2012. În nicio lună de anul trecut, bugetul de audiență livrat de Antena 3 n-a trecut peste 9.000 de puncte spre deosebire de 2012, când în trei luni a fost depășit acest prag.

Cele mai slabe luni au fost ianuarie și august (respectând sezonalitatea), cu 6.051 GRP’30 target comercial, respectiv 6.415.

În decembrie, Antena 3 a furnizat 7.686 GRP’30 target comercial, cu 5,5% mai puțin decât în decembrie 2012.

Antena 3 a ocupat locul șase în topul televiziunilor care au livrat cele mai mari volume de audiență clienților publicitari.

Vezi publicitatea consumată în 2013 pe Acasă TV!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii