
În octombrie 2013, când a fost lansată grila de toamnă, Antena 1 a livrat clienților publicitari un buget de audiență de 39.709 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani). A fost luna din timpul anului trecut în care Antena 1 a furnizat cele mai mari audiențe pentru reclame. (Se știe, clienții publicitari cumpără puncte de audiențe – Gross Rating Points – de la televiziuni în urma plasării reclamelor comandate.)
Cea de-a doua lună cu volume mari de publicitate a fost decembrie, când s-a înregistrat un buget de 39.562 GRP’30 comercial.
De remarcat că, din cele 12 luni ale anului, Antena 1 a avut mai multă publicitate decât Pro TV în șase luni (ianuarie, mai, iunie, iulie, august și noiembrie). Se poate spune că Antena 1 și-a depășit concurentul mai cu seamă în sezonul cald.
Cele mai slabe luni în publicitate la Antena 1 au fost ianuarie (27.145 GRP’30 target comercial) și august (28.260).
Bugetele lunare de audiență de anul trecut au fost mai decât cele din 2012. Astfel, cea mai mare creștere a avut loc în martie, când publlicitatea a fost mai mare cu 48% față de martie 2012.
Vezi AICI cum a evoluat lună de lună publicitatea la Pro TV în 2013!