Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în 2013: Antena 1

antrena_1.jpg
Volumul de publicitatea la Antena 1 a crescut în 2013 cu 16% față de 2012, ajungând la 405.877 GRP’30 (target comercial). Volumul este foarte apropiat de cel al liderului Pro TV. Cea mai bogată lună în publicitate la Antena 1 a fost octombrie, cu 8,5% mai mare decât în aceeași perioadă a anului 2012.

În octombrie 2013, când a fost lansată grila de toamnă, Antena 1 a livrat clienților publicitari un buget de audiență de 39.709 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani). A fost luna din timpul anului trecut în care Antena 1 a furnizat cele mai mari audiențe pentru reclame. (Se știe, clienții publicitari cumpără puncte de audiențe – Gross Rating Points – de la televiziuni în urma plasării reclamelor comandate.)

Cea de-a doua lună cu volume mari de publicitate a fost decembrie, când s-a înregistrat un buget de 39.562 GRP’30 comercial.

De remarcat că, din cele 12 luni ale anului, Antena 1 a avut mai multă publicitate decât Pro TV în șase luni (ianuarie, mai, iunie, iulie, august și noiembrie). Se poate spune că Antena 1 și-a depășit concurentul mai cu seamă în sezonul cald.

Cele mai slabe luni în publicitate la Antena 1 au fost ianuarie (27.145 GRP’30 target comercial) și august (28.260).

Bugetele lunare de audiență de anul trecut au fost mai decât cele din 2012. Astfel, cea mai mare creștere a avut loc în martie, când publlicitatea a fost mai mare cu 48% față de martie 2012.

Vezi AICI cum a evoluat lună de lună publicitatea la Pro TV în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii