Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV în 2013: Acasă TV

acasa_TV.jpg
Acasă TV a încheiat anul 2013 cu un volum de audiență de 89.318 GRP’30pe targetul comercial, fiind a cincea televiziune în topul publicității. Bugetul este mai mic cu 31% față de cel din anul precedent.

Cea mai bogată lună cu reclame la Acasă TV a fost februarie, când stația a livrat clienților publicitari 9.565 Gross Rating Points (GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (GRP), clienții cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Volumul record din februarie a fost mai scăzut decât cel din luna corespunzătoare anului precedent cu 15,6%. Cea de-a doua lună plină de publicitate la Acasă TV a fost octombrie  – 9.083 GRP’30 target comercial – dar și această lună a fost mai slabă decât cea din urmă cu un an (scădere de 12,3%).

În ianuarie, Acasă TV a înregistrat cel mai mic nivel de audiență din timpul anului pentru reclamele difuzate, cu un buget de 5.687 GRP’30 target comercial. A doua lună a sărăciei a fost iulie, cu 6.219 GRP30. Căderea din mijlocul verii este considerabilă dacă ținem cont că, față de iulie 2012, volumul a suferit o contracție de 39,2%.

Cu cele două luni aminitite mai concurează și decembrie, când bugetul a fost de 6.309 GRP’30 target comercial, cu 19,5% mai mic față de cel din ultima lună a anului 2012.

Dacă în 2012, în nouă luni s-au înregistrat volume care au depășit pragul de 9.000 de puncte de audiență, anul trecut, acest lucru s-a întâmplat numai în două: februarie și octombrie.

În 2013, Acasă TV este a doua televiziune cu cea mai mare pierdere de audiență (-31%), dintre marile televiziuni, după Realitatea TV (-43%).

Vezi și bugetul de publicitate realizat de Prima TV în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii