Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea TV a crescut cu 10% în primul trimestru al anului 2015

În primele trei luni ale acestui an, volumul de audiență livrat de televiziuni pentru reclamele difuzate a fost de 488.895 puncte de audiență pe targetul comercial, cu 10% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut.
televiziuni_tematice.jpg

Pro TV a furnizat clienților publicitari un volum de 107.809 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP), televiziunile vând clienților timpi de publicitate. Pro TV este televiziunea cu cel mai mare volum de audiență livrat pentru reclamele difuzate în primul trimestru al anului. Creșterea bugetului de audiență la Pro TV a fost de 4,5% față de anul 2014.

Antena 1 a livrat 95.795 GRP’30 pe targetul comercial, la nivelul bugetului din 2014 (creștere de 1,8%).

În fapt, cele două mari televiziuni și-au menținut bugetele de audiență la nivelul anului trecut.

Televiziunile din topul audienței care au înregistrat creșteri semnificative față de 2014 sunt: Kanal D (28%), Acasă TV (49%), Antena 3 (31,3%), Național TV (35,3%), România TV (55%), Antena Stars (20%), Pro Cinema (45,5%) și History Channel (75%).

Scăderi de audiență au înregistrat: Prima TV (- 6,4%), AXN (- 15%), Realitatea TV (- 38%), Euforia TV (- 38,3%), DIVA (- 49%), TVR 2 (- 38,2%) și Universal Channel (- 77,4%).

Canalul public TVR 1 a furnizat un volum de 5.642 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 15,1% față de trimestrul I 2014. Ocupă locul 15 în topul audienței livrate pentru clienții publicitari.

Televiziunea de știri B1 TV a acumulat un buget de 8.723 puncte de audiență pe targetul comercial, în scădere cu 1,5% față de 2014.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii