FacebookTwitterLinkedIn

Companiile care activează pe segmentul comerțului de electrocasnice, electronice și IT&C au adunat în primele șase luni ale acestui an un volum total de 11.288 puncte de audiență (Gross Rating Point) pe televiziuni.

Liderul nișei în comunicarea pe TV a fost Dante International, compania care deține magazinul online eMAG.ro, cu un consum de 5.212 GRP’30 all urban. În primul semestru al anului trecut, Dante International n-a consumat publicitate pe televiziuni. În acest an, reclamele eMAG au fost difuzate pe 22 de televiziuni. Stațiile care au livrat cele mai mare volume de audiență au fost: Pro TV (1.673 GRP’30 all urban), Kanal D (731), Antena 1 (574) și România TV (551).

Flanco este al doilea jucător de pe nișa de retail electrocasnice și IT&C care a consumat publicitate TV: 3.112 GRP’30 all urban, cu 156,3% mai mult decât în aceeași perioadă a anului 2012. Reclamele pentru ofertele Flanco au apărut pe 16 televiziuni. Cele mai mari volume de audiență au fost livrate de Pro TV (1.408 GRP’30 all urban), Kanal D (568), Prima TV (408) și Antena 1 (304).

Consumul de publicitate pentru Altex s-a menținut la nivelul anului trecut, 1.854 puncte de audiență all urban (- 0,4%). Reclamele de la Altex au strâns cele mai mari bugete de audiență de la Pro TV (960 GRP’30 all urban), Antena 1 (256) și Prima TV (239).

Reclamele pentru Domo au acumulat un volum de audiență de 1.110 puncte de audiență, cu 113,3% mai mare decât în 2012. Domo a fost prezent pe 10 televiziuni, cele mai performante în audiență fiind Pro TV (591 GRP’30 all urban), Kanal D (182), România TV (93,4) și Antena 1 (73,4).