FacebookTwitterLinkedIn

AXN a furnizat clienților publicitari un total de 14.690 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în primele șase luni ale acestui an. Volumul se situează la nivelul anului 2013 (scădere de 0,3%). Pe baza punctelor de audiență (GRP), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Un volum foarte apropiată de AXN a reușit să furnizeze Pro Cinema: 14.676 GRP’30 pe targetul comercial. Și Pro Cinema și-a menținut audiența din primul semestru al anului trecut (creștere de 1,7%).

Diva Universal, cel de-al treilea canal în topul publicității de pe această nișă, a înregistrat o creștere de audiență de 9,3%, furnizând 12.302 puncte de audiență pe targetul comercial.

Universal Channel a avut un volum de 8.211 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 2,2% față de 2013. Cea mai mare creștere procentuală a audienței pentru reclamele difuzate a înregistrat-o Acasă Gold (107,4%). Volumul acestei televiziuni a fost de 4.697 GRP’30 pe targetul comercial.

Film Cafe a fost singurul canal de filme care a suferit o scădere majoră a bugetului de publicitate: – 41,1%. AXN Black și AXN White, televiziuni cu audiențe mici, și-au majorat volume față de 2013 cu 21,8%, respectiv 87%.

Volumul de audiență pe nișa de filme a fost mai mare cu 6,3% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. „Forbes România” estimează cu investițiile publicitare pe această nișă s-au ridicat la 2,7 milioane de euro, în prima parte a anului.