Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea pe nișa televiziunilor de filme a crescut cu 3,7%

AXN White și Acasă TV sunt posturile cu cele mai mari creșteri procentuale ale volumelor de publicitate de pe nișa televiziunilor de filme, în primele nouă luni ale acestui an. Pro Cinema a livrat cel mai mare buget de audiență pentru reclamele difuzate.
filme_TV.jpg

În perioada 1 ianuarie – 30 septembrie a.c., Pro Cinema a furnizat clienților publicitari un volum de 21.746 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), cu 3,9% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Points, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.) Pro Cinema este stația cu cel mai mare buget de publicitate de pe nișa televiziunilor de filme.

AXN a suferit o scădere a volumului de publicitate comparativ cu anul 2013: -5,4%. AXN a livrat publicitarilor 21.279 GRP’30 pe targetul comercial.

Cel de-al treilea jucător important pe „terenul” filmelor este DIVA, care a acumulat 16.414 puncte de audiență, în creștere cu 6,8%.

Dar perfomerii perioadei analizate sunt AXN White, canal orientat către publicul feminin, și Acasă Gold, televiziunea de telenovele a grupului Pro TV S.A., care au avut creșteri de publicitate de 79,3%, respectiv 75,4%. Totuși, volumele de audiență ale celor două posturi sunt departe de vârful ierarhiei. Acasă Gold a livrat 6.105 GRP’30 pe targetul comercial, în timp ce AXN White a furnizat 2.015 puncte de audiență. Este demn de remarcat bătălia puternică ce se poartă pe nișa televiziunilor de filme între posturile orientate către publicul feminin care, se știe, este un mare consumator de filme TV: DIVA, Acasă Gold, AXN White și Film Café.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii