FacebookTwitterLinkedIn

History Channel a livrat cel mai mare buget de audiență clienților publicitari, pe nișa televiziunilor documentare, cu 3.699 puncte de audiență pe targetul comercial. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP), televiziunile vând timpi de reclame clienților publicitari.

Volumul furnizat de History Channel în primul trimestru al acestui an a fost cu 224,3% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. History Channel se află în portofoliul companiei A+E Networks din Marea Britanie.

Principalii clienți publicitari la History Channel au fost Unilever (507 GRP’30 pe targetul comercial), Nestlé (310) și Mondelez România (225).

National Geographic Channel, televiziune deținută de National Geographic Ventures şi FOX Entertainment Group, a livrat 3.154 GRP’30 pe targetul comercial, cu 12,5% mai puțin decât în primul trimestru al anului 2013.

Cel mai mare client publicitar a fost Nestlé, cu 283 GRP’30 pe targetul comercial, acesta fiind urmat de Mondelez România (133) și de Heineken (128).

Discovery Channel, distribuit în România de Discovery Networks, a înregistrat o creștere de audiență de 9,5%, atingând în primul trimestru al acestui an un volum de 2.910 GRP’30 pe targetul comercial. Reckitt Benckiser a fost cel mai mare investitor în publicitate pe Discovery Channel, cu 280 puncte de audiență pe tagetul comercial. Heineken a consumat 180, iar Chipita 169 GRP’30 pe targetul comercial.

Celelalte televiziuni de pe nișa documentarelor au înregistrat următoarele bugete de audiență: National Geographic Wild – 621 GRP’30 pe targetul comercial (scădere de 16,4%), Animal Planet – 585 (- 50,5%) și CBS Reality – 429 GRP’30 pe targetul comercial (- 64,5%).