Cautare




, Contributor

Media şi entertainment |
|

Publicitarul care a investit în energie şi agricultură

Antreprenorul român, Bogdan Enoiu, fondatorul uneia dintre cele mai mari agenţii de publicitate din România, McCann Erikson, a povestit, în cadrul primului eveniment din seria Forbes Energy, cât de greu i s-a părut debutul în domeniul energiei solare şi cum a ajuns să facă şi agricultură.
bogdan_enoiu.JPG

„A fost un pariu cu mine însumi să văd dacă cineva care este în afara băieţilor deştepţi sau în afara domeniului energiei poate să pătrundă. Şi vă spun că a fost foarte greu”, a spus antreprenorul.

Enoiu a mai adăugat că „Lipsa unei strategii româneşti şi europene care să rămână neschimbată măcar cinci ani ar fi fost de preferat, dar ca orice antreprenor îţi asumi riscuri. Eu am învăţat multe, nu îmi pare rău că am făcut această investiţie pe care am completat-o şi cu puţină agricultură”.

Din cauză că terenul pe care îl avea pentru dezvoltarea parcului solar s-a dovedit a fi mai mare decât era necesar, pe restul de teren s-a apucat să cultive zmeură, afine şi fructe de pădure. “Încerc să folosesc la maximum fiecare centimetru de pământ. Aşa că, în afară de energie, am intrat şi în domeniul agriculturii”, a spus antreprenorul.

În cele din urmă, Bogdan Enoiu a spus că proiectul pe care l-a dezvoltat i-a depăşit aşteptările. „În februarie 2013 eram la al 40-lea MW pus în funcţiune şi nu mi-aş fi imaginat niciodată, având în vedere dificultăţile pe care le-am întâmpinat, că o să se închid anul cu mai mult de 3-400 de MW. Dar se pare că rotiţele mecanismului erau puse în funcţiune, pentru că marile investiţii şi aşteptările mele au fost depăşite de 4,5 ori”, a mai precizat Enoiu.

 

Citiţi şi

Forbes Energy: care sunt oportunităţile şi riscurile investitorilor în domeniul energetic

Vezi cine vine la Forbes ENERGY 2014! Înscrie-te acum!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii