Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicis Worldwide lansează Nurun România, agenție de soluții digitale integrate

Nurun, divizia specializată de digital a rețelei Publicis Worldwide, se lansează și în România. Noua agenție va fi condusă de Călin Buzea și Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors.
NURUN team

Nurun are birouri în 21 de țări și peste 4.000 de angajați. Nurun România oferă servicii integrate de comunicare digitală, cu expertize în strategie, creație și social media, programare și implementare.

Dawn Winchester, Global Managing Director – Nurun: „Ne bucură faptul că România se alătură rețelei noastre globale, aflate în expansiune. Echipa de la București se numără printre cele mai premiate din Europa Centrală și de Est, datorită talentului și creativității locale. Suntem convinși că Nurun România va aduce un aport semnificativ la capacitatea și valoarea oferite clienților noștri.”

Nurun România va fi condusă de Călin Buzea și Liviu Toader (foto) în calitate de Co-Managing Directors, reunind astfel cunoștințele și experiența a două domenii complementare.

VEZI AUDIENȚA TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI (1 IANUARIE – 19 NOIEMBRIE 2015)

Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România, iar acum, în noua sa poziție, va gestiona zona de strategie, technologie și mobile.

Călin Buzea, Co-Managing Director – Nurun România: „Apartenența la această structură globală ne va permite accesul 24/7 la o rețea colaborativă formată din 4000 de experți. Toate acestea ne vor da posibilitatea de a ne crește abilitățile de furnizare către partenerii locali a unor soluții unice la nivel regional și global. Vom împărți cu clienții noștri instrumente, metode de lucru si know-how ale birourilor din Montreal și San Francisco, aflate în fruntea capabilităților tehnice și a celor de uzabilitate în zona digitalului internațional”.

Liviu Toader a condus Arc și, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging și brand experience.

Liviu Toader, Co-Managing Director – Nurun România: „Expansiunea digitalului și așteptările consumatorilor de la tehnologie transformă atât interacțiunea dintre brand-uri și consumatori, cât și modul în care brand-urile trebuie să comunice pentru a rămâne relevante. Scopul nostru este să oferim soluții digitale inovatoare, integrate natural în ecosistemul de comunicare, menite să transforme experiența consumatorilor cu brand-urile atât online, cât și offline”.

Nurun România are o echipă de 25 de specialiști, cu susținere tehnologică și informațională din partea rețelei internaționale.

VEZI PREMIANȚII LA INTERNETICS 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii