FacebookTwitterLinkedIn

Raluca Iacob a dezvoltat strategii de comunicare pentru importante brand-uri locale și internaționale: Aqua Carpatica, BCR, Caroli, Dedeman, Golden Brau, Heineken, La Strada, Neumarkt, Nestlé, Nokia, P&G, Petrom, Vodafone.

Pe tot parcursul celor șapte ani de Strategie, Raluca a condus pitch-uri importante, câștigate în cadrul agențiilor McCann Erickson și Cohn&Jansen din România, dar și în agenții din străinătate. În Kazackhstan, a coordonat cel mai mare departament de strategie, dezvoltând strategia pentru principala bancă comercială din țară și câștigând cel mai mare pitch telecom.

Strategiile dezvoltate pentru diverse brand-uri, pe lângă rezultatele comerciale și de imagine, au câștigat premii la festivalurile Effie (printre care și un Grand Effie) și Golden Drum, dar și o nominalizare la Cannes Lions.

Alex Bădilă, Managing Director la Publicis România, a declarat: „În ultimele luni, ne-am concentrat pe construirea unui puternic departament de strategie. Vrem să fim recunoscuți nu doar pentru creativitate, ci și pentru contribuția strategică în businessul clienților noștri, iar Raluca Iacob are un rol-cheie în atingerea acestui obiectiv”.

La rândul său, Raluca Iacob a spus: „Strategia nu este opțională în climatul actual de fragmentare a mesajului și de poziție de putere a consumatorilor. Cred că un departament puternic este acela care reușește să găsească unghiuri relevante și noi pentru categoriile pe care lucrează. Rolul nostru ca planneri este să simplificăm, să provocăm și să inspirăm, întorcând probleme aparent complicate la esență. Acest proces implică o înțelegere profunda a businessului, a consumatorilor și a contextului”.

Raluca Iacob vine la conducerea departamentului de strategie al Publicis România care, în prezent, numără 6 specialiști cu background-uri multiple, incluzând media și digital.