Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicis România a realizat campania de promovare a rețelei de farmacii Dona

Reţeaua de farmacii Dona a lansat campania „Halatul de farmacist Dona nu se primeşte, se merită”, cu sprijinul agenției Publicis România. Campania a demarat pe 29 februarie a.c. pe TV, radio, presă, outdoor şi digital.
Dona

Elementul principal în jurul căruia este construită întreaga campanie creativă este halatul de farmacist Dona. Pentru farmaciști acesta este un simbol de mândrie, pentru pacienți este garanția unui serviciu impecabil.

„Farmaciștii Dona reprezintă unul dintre principalele noastre motive de mândrie, profesionalismul și calitățile lor umane fiind confirmate de cercetările de marketing pe care le organizăm regulat. Un exemplu mai puțin științific în acest sens este demersul pe care l-am inițiat pe pagina noastră de Facebook cu ocazia lansării acestei campanii: o invitație de a nominaliza farmaciști Dona care au depășit așteptările. Am fost pur și simplu impresionați de sutele de like-uri, share-uri și mesaje de mulțumire primite în decurs de numai câteva ore pentru farmaciști de-ai noștri din toată țara și pentru căldura cu care oamenii au vorbit despre ei”, a declarat Radu Dumitrescu, director de marketing la Dona.

Spotul TV surprinde transferul de cunoștințe dintre farmaciștii seniori și cei tineri, dar și insuflarea spiritului și valorilor Dona de grijă și respect.

La rândul său, Adina Albu, Account Director Publicis România, a spus: „Campania s-a bazat pe faptul că în spatele experienței farmaciștilor Dona stă un cod de valori. Aceste valori nescrise le completează pe cele deontologice, iar acestea nu sunt doar vorbe goale, ci valori pe care le respectă orice farmacist Dona. În comunicarea vizuală codul îmbracă forma unui simbol grafic și lingvistic ușor de înțeles: halatul farmacistului. Și pentru că farmaciștii Dona nu trebuie să fie doar bine pregătiți, ci să fie și empatici, să-ți zâmbească, să-ți facă o recomandare, să fie pasionați de profesia lor, să simplifice lucrurile cele mai complicate, să-și țină minte clienții și să facă parte din comunitate”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii