Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicis România este singura agenție din Europa rămasă în cursa finală pentru lansarea în India a noului model Renault

Catalin Albu
Publicis România este singura agenție din rețeaua Publicis europeană aflată în cursa finală pentru comunicarea lansării noului model Renault pe piața din India.

Noul model reprezintă un punct strategic deosebit de important pentru prezența mărcii Renault pe piața din India, a doua țară ca număr de locuitori din lume.

Alături de agenția din România, rețeaua a mai nominalizat doar două birouri, reprezentand continente diferite: primul, din Brazilia, recunoscut la nivel mondial pentru excelența în creativitate și, respectiv, agenția locală din India, pentru cunoașterea pieței locale.

Selectia vine în urma unui proces de evaluare a tuturor agențiilor din rețeaua globala Publicis, realizat de către echipa de coordonare internaționala a contului Renault. Principalele criterii în deliberare sunt viziunea strategică și modul în care aceasta este tradusă în propunerile creative.

Echipa Publicis România se bazează pe experiența acumulată alături de brand-ul Renault de-a lungul celor aproape 20 de ani de colaborare.

Cătălin Albu (foto), Client Service Director la Publicis România, a declarat: „Periodic, Publicis organizează licitații internaționale între mai multe birouri locale, pentru a încredința câte un proiect de importanță regională. Licitația poartă numele de «Ring». Publicis România a câștigat 4 astfel de Ring-uri în ultimii 7 ani, validând la nivel global valoarea biroului de la București și confirmând încă o dată că o idee valoroasă poate fi generată și de la câteva mii de kilometri distanță sau chiar de pe alt continent”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii