FacebookTwitterLinkedIn

Noul model reprezintă un punct strategic deosebit de important pentru prezența mărcii Renault pe piața din India, a doua țară ca număr de locuitori din lume.

Alături de agenția din România, rețeaua a mai nominalizat doar două birouri, reprezentand continente diferite: primul, din Brazilia, recunoscut la nivel mondial pentru excelența în creativitate și, respectiv, agenția locală din India, pentru cunoașterea pieței locale.

Selectia vine în urma unui proces de evaluare a tuturor agențiilor din rețeaua globala Publicis, realizat de către echipa de coordonare internaționala a contului Renault. Principalele criterii în deliberare sunt viziunea strategică și modul în care aceasta este tradusă în propunerile creative.

Echipa Publicis România se bazează pe experiența acumulată alături de brand-ul Renault de-a lungul celor aproape 20 de ani de colaborare.

Cătălin Albu (foto), Client Service Director la Publicis România, a declarat: „Periodic, Publicis organizează licitații internaționale între mai multe birouri locale, pentru a încredința câte un proiect de importanță regională. Licitația poartă numele de «Ring». Publicis România a câștigat 4 astfel de Ring-uri în ultimii 7 ani, validând la nivel global valoarea biroului de la București și confirmând încă o dată că o idee valoroasă poate fi generată și de la câteva mii de kilometri distanță sau chiar de pe alt continent”.