Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Publicis Romania a câștigat pitch-ul de comunicare pentru brandurile din portfoliul OLX

Începând cu luna august, Publicis România este noua agenție aleasă de OLX Group România pentru comunicarea întregului portofoliu de branduri: OLX, Autovit.ro şi Storia.ro. Selecţia agenţiei s-a făcut printr-un pitch care a durat trei luni.
pub-olx

Publicis România va oferi servicii de creație, strategie, digital, BTL pentru cele trei mărci ale OLX Group: OLX România, portal de anunțuri generaliste, Autovit.ro, site de anunțuri de vânzări și achiziții de automobile, și Storia.ro, platformă specializată în vânzări și închirieri în domeniul imobiliar.

Monica Dudău, Brand Manager – Storia.ro & OLX Imobiliare: Avem toată încrederea că abordarea integrată, data-driven și curajoasă a celor de la Publicis ne va ajuta să ne înțelegem și mai bine clienții, pornind de fiecare dată de la nevoile reale ale acestora, dar și să ne îndeplinim obiectivele ambițioase de creștere și să fim o referință în comunicare.

PRIMUL AN DE MARKETING: MIHAI GHYKA

Mihnea Gheorghiță, Copywriter – Publicis: Am făcut cunoștință cu echipa OLX în 2017, la câștigarea pitch-ului Storia.ro. După primul meeting, am avut un moment Freddie Mercury și i-am zis lui Cosmin Anghel la ieșire: „dacă în 2-3 ani nu luăm tot, e fix vina noastră. Eu vreau să lucrez cu oamenii ăștia”. Vorbim în primul rând de o relație foarte faină cu un grup care a înțeles că obiectivele se pot atinge și fără compromis în exprimarea creativă – visul oricărui om de creație, practic. Ai un lider digital care știe că poate fi greu să ții coroana pe cap dacă nu vii mereu cu altceva mai bun, mai dement, mai memorabil. Challenge accepted!

PRIMUL AN DE MARKETING: MAGDA NICULESCU

Miruna Baias, Strategic Planner  – Publicis: Cred că ce stă la baza succesului OLX și a succesului nostru în pitch-ul de acum e ordinea clară: viziune și apoi obiective. Cele două briefuri și forma în care au fost cerute rezolvările (campanie completă și doar strategie) ne-au dat de înțeles de la început că oamenii ăștia chiar au know-how de pitch și că avem de câștigat un client foarte mișto. De acolo a fost simplu: noi știm că putem gândi departe, iar OLX Group poate ajunge acolo.

Până în momentul licitației, Publicis România se ocupa de comunicarea brandului Storia.ro

La nivel internațional, grupul OLX este prezent în 35 de țări și are peste 5.000 de angajați. Serviciile OLX Group sunt folosite lunar de peste 350 de milioane de persoane.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii