Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Publicis România a câștigat la pitch brandul Timișoreana

În urma pitch-ului care a durat mai mult de șase luni, comunicarea brandului Timișoreana va fi gestionată de agenția Publicis România, informează un comunicat al agenției.
70. Timișoreana

Timișoreana este liderul pieței de bere în vânzări și în preferințele consumatorilor și cea mai bine vândută bere românească în afara țării, conform sursei.

Publicis România este agenția nr. 1 în rețeaua Publicis CEE și nr. 3 la nivel global.

Timișoreana face parte din portofoliul producătorului de bere Ursus Breweries, parte a multinaționalei Asahi Breweries Europe. La sfârșitul lunii martie 2017, Asahi a finalizat preluarea fostelor afaceri ale SABMiller din Europa Centrală și de Est, inclusiv Ursus Breweries.

Cătălin Albu, Client Service Director, Publicis România: „Cumva, am fost dintotdeauna pregătiți pentru Timișoreana și am simțit asta de la primele întâlniri din acest pitch lung, greu, cu o competiție puternică. Timișoreana se pregătește pentru următoarea etapa a istoriei sale și suntem onorați să parcurgem acest drum împreună.”

Printre brandurile deținute de Ursus Breweries se numără: Ursus, Ciucaș, Stejar, Azuga, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro și Pilsner Urquell.

În primele trei luni ale acestui an, campaniile de publicitate TV, comandate de Ursus Breweries pentru brandurile sale, au acumulat 2.835 GRP’30 pe target comercial, în scădere cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut.

PUBLICITATEA INVESTITĂ DE SUPERMARKETURI PE TELEVIZIUNE – TRIMESTRUL I 2019

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii