Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicis Groupe câștigă teren în România: devine majoritar în cinci agenții de publicitate

publicis_groupe_60540800.jpg
Grupul Publicis a anunţat semnarea unui acord final pentru creşterea participaţiei sale la un procent de 51% din capitalul agenţiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia,The Practice şi iLeo, anunță un comunicat al grupului.

Cele cinci agenţii româneşti însumează un total de peste 150 de profesionişti în domeniul comunicării, acoperind împreună întregul spectru al disciplinelor de comunicare, de la branding la comunicare digitală, PR, creaţie şi media. Printre clienţii-cheie se numără: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.

În funcţie de aprobarea autorităţilor de reglementare, este preconizat ca tranzacţia să se încheie în primul trimestru al anului 2014.

Teddy C. Dumitrescu şi Ștefan Iordache vor conduce în continuare operaţiunile din România în calitate de CEO. Managementul companiilor rămâne neschimbat. În plus, Teddy C. Dumitrescu va îndeplini şi rolul de Country Chairman al Grupului Publicis în România.

Din punct de vedere operaţional, managementul va raporta către Tomasz Pawlikowski, Chief Executive Officer pentru Europa Centrală şi de Est – Publicis Worldwide.

Cele cinci agenții vizate de Publicis Groupe au avut în 2012 o cifră de afaceri cumulată de 62,1 milioane de euro, conform datelor de la Ministerul Finanțelor Publice, calculate de „Forbes România” la cursul de 4,45 lei/euro.

În prezent, potrivit datelor de la Registrul Comerțului, asociați la agenția Leo Burnett&Target sunt Ștefan Iordache (66,05%) și Publicis Groupe Holdings (33,94%). La agenția Optimedia, asociat unic este în prezent Teddy Dumitrescu, Chief Executive Office al Grupului Publicis România.   

Tomasz Pawlikowski a precizat: „De mai bine de zece ani, construim relaţii solide cu partenerii noştri, pe care am ajuns să îi cunoaştem bine şi în care avem încredere deplină. Prin această nouă amprentă a prezenţei noastre, ne întărim angajamentul faţă de piaţa din România, o piaţă aflată într-o creştere rapidă şi, totodată, un reper important în creativitatea regională.

La rândul său, Ștefan Iordache, Chief Executive Officer şi Fondator al Leo Burnett&Target, a spus: „Sunt încântat că eu şi echipa mea ne vom alătura Grupului Publicis. Avem mare încredere că acest proces va aduce beneficii importante clienţilor, echipei şi partenerilor noştri. Integrarea Leo Burnett, Starcom MediaVest Group, THE PRACTICE şi iLeo va spori mai mult competenţele noastre iar, printr-o gamă mai largă de resurse şi talente, ne va ajuta să furnizăm clienţilor noştri servicii inovative, de cea mai bună calitate, printr-o ofertă globală, integrată”.

Teddy C.Dumitrescu, Chief Executive Office al Grupului Publicis România, a declarat: „Suntem foarte mândri să anunţăm această tranzacţie. Este un pas înainte firesc, prin care ne stabilim o poziţie mult mai puternică în România, ca parte a unei structuri de business mai eficace şi mai integrată”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii