Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicațiile locale care au atras cele mai mari volume de publicitate

presa.jpg
În perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2013, primele zece titluri cu distribuție regională care au atras cele mai mari bugete de publicitate au publicat 9.392 de inserții, în valoare brută de 4.076.274 euro (rate card), potrivit monitorizărilor BRAT. Bugetul reprezintă 54,2% din totalul investițiilor publicitare în presa locală.

Pe primul loc în topul publicațiilor locale se află ziarul gratuit „Ring”, aparținând oamenilor de afaceri Robert și Ionuț Negoiță, cu un volum brut de 713.640 euro (rate card), reprezentând 389 de machete publicitare.

Cotidianul „Informația zilei” din Satu Mare a publicat cele mai multe machete publicitare dintre titlurile locale, în primele patru luni ale anului: 2.496. Acestea au atras un volum brut de 642.074 euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Pe următoarele două locuri se află revistele „Șapte seri” (489.900 euro – rate card) și „Zile și nopți” – București (476.200 euro – rate card). Ziarul „Vremea nouă” din Vaslui a vândut 725 de machete, în valoarea brută de 418.117 euro (rate card).

Alte ziare locale cu venituri mari din publicitate: „Gazeta de Sud” – Craiova (362.683 euro), „Obiectiv Vocea Brăilei” (316.168 euro), „Jurnalul arădean” (228.758 euro), „Ziarul de Iași” (227.325 euro) și „Monitorul de Suceava” (201.409 euro). Bugetele monitorizate sunt calculate la rate card și includ reclamele apărute și în suplimentele și edițiile speciale ale ziarelor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii