Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicațiile care au câștigat cei mai mulți bani din publicitatea supermaketurilor

presa_scrisa.jpg
Primele zece publicitații care au intrat în planurile de media ale magazinelor și supermaketurile, în primele patru luni ale acestui an, au vândut 294 de machete publicitare, în valoare brută de 1.285.111 euro (calculat la rate card). Cele mai vizate ziare de către rețelele de retail au fost „Click!” și „Libertatea”.

 

Ziarul „Click” a atras de la magazine și supermaketuri un volum brut de 398.381 euro (rate card) pentru cele 87 de inserții publicitare publicate, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea din Presa Scrisă” (MIPPS), realizat de BRAT, în intervalul 1 ianuarie – 30 aprilie 2013. Pe locul secund, s-a situat „Libertatea”, cu 54 de machete, în valoare brută de 238.700 euro (rate card).

„Gazeta Sporturilor” se plasează pe locul trei în topul publicațiilor cu mare priză la supermarketuri, cu 18 inserții în valoare de 144.500 euro (rate card). De remarcat că „Pro Sport”, concurentul „Gazetei”, nu se află în top 10.

În clasament urmează două ziare „quality”: „Adevărul” și „Ziarul Financiar”, cu 17, respectiv 18 machete publicate. De abia pe locul șase se strecoară o revistă: „Șapte seri”, cu 30 de inserții, reprezentând 76.500 euro (rate card).

Ale publicații care au intrat în „grațiile” jucătorilor din categoria „Magazine și supermaketuri”: „Ciao!” (17 inserții în valoare brută de 68.150 euro), „Ring” (25 inserții – 67.000 euro), „Click pentru femei! (15 – 56.250 euro) și „Spy” (13 – 54.500 euro). Toate sumele în euro sunt calculate la rate card.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii