Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicațiile care au atras cele mai mari bugetele de publicitate de la automobile

reviste.jpg
Primele zece titluri de presă, care au obținut cele mai mari venituri de publicitate din categoria Auto, dețin 30% din numărul total de reclame pentru automobile și 62% din bugetul total, consumat în primele șapte luni ale acestui an.

„Ziarul Financiar” a publicat 282 de inserții publicitare din categoria Auto, în primele șapte luni ale acestui an, în valoare brută de 1,01 milioane de euro (calculat la rate card), conform „Monitorizării Investițiilor în Publicitate” (MIP), studiu realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Este publicația care a atras cel mai mare volum brut de la companiile auto (calculat fără aplicarea discounturilor și bonusurilor).

Pe locul secund s-a plasat revista „Ciao!”, cu un buget brut de 255.600 euro (rate card) și 57 machete publicitare.

Următoarele locuri sunt ocupate de „BBC Top Gear” (90 inserții și 253.100 euro – rate card) și de „Business Magazin” (55 inserții și 245.610 euro – rate card).

Revista de specialitate „Auto Motor și Sport” a publicat 70 de machete, în valoare brută de 238.364 euro (rate rad).

Pe locul șase în topul investițiilor publicitare din parte „automobiliștilor” se plasează „Gazeta Sporturilor” cu un volum brut de 231.532 euro și 60 reclame.

Alte publicații cu „priză” la bugetele de promovare ale producătorilor și dealerilor auto: „Auto Bild” (218.912 euro), „Pro Sport” (158.400 euro), „Spy” (132.150 euro) și „ProMotor” (129.850 euro). Toate bugetele sunt calculate la rate card.

BRAT a monitorizat 227 de titluri de presă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii