Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicațiile care au atras cele mai mari bugete de publicitate de la operatorii de telecomunicații

shutterstock_29007118.jpg
„Gazeta Sporturilor”, „Ziarul Financiar” și „Pro Sport” sunt primele trei publicații care au beneficiat de cele mai mari investiții publicitare din partea companiilor de telecomunicații, în primele cinci luni ale acestui an, conform monitorizărilor BRAT.

Clasamentul publicațiilor cu cele mai mari bugete de publicitate atrase din partea operatorilor telecom, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2013, este dominat de ziarele de nișă: două de sport și unul financiar-economic.

Astfel, „Gazeta Sporturilor” a publicat 66 de machete publicitare în valoare brută de 459.235 euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea” (MIP), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Pe următoarele locuri se află „Ziarul Financiar” (77 inserții și 277.750 euro – rate card) și „Pro Sport” (61 de inserții și 228.600 euro – rate card).

În clasament urmează trei ziare poziționate pe segmentul „quality”: „Evenimentul Zilei” (43 inserții, 146.886 euro – rate card), „Adevărul” (26 inserții, 122.900 euro – rate card) și „Jurnalul Național” (26 inserții, 115.399 euro – rate card).

Prima revistă în top care a avut bugete de publicitate telecom a fost „Business Magazin”, cu 16 machete, în valoare brută de 105.150 euro (rate card). Aceasta este urmată de tabloidul „Libertatea” (23 inserții, 93.400 euro – rate card), ghidul Pro TV Magazin (14 inserții, 79.750 euro – rate card) și tabloidul „Click” (19 inserții, 77.100 euro rate card).

Se constată că în top 10 publicații care au atras cele mai mari bugete de publicitate de la operatorii telecom, patru aparțin trustului Mediafax Group („ZF”, „Pro Sport, „Business Magazin” și Pro TV Magazin”), două sunt din trustul Intact („Gazeta Sporturilor”, „Jurnalul Național”) și două editate de Adevărul Holding („Adevărul” și „Click”). Trusturile au luat grosul publicității alocate printului de către jucătorii din categoria „Comunicații”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii