Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicațiile care au atras cele mai mari bugete de publicitate de la bănci

ziare_locale.jpg
Primele zece titluri de presă scrisă care au avut cele mai mari venituri din publicitatea instituțiilor bancare, în primele șapte luni ale acestui an, au obținut în total un volum brut de 1.587.495 euro (rate card), potrivit monitorizărilor companiei Alfa Cont. Suma reprezintă 60% din totalul investițiilor făcute de bănci în print.

Pe primul loc în topul publicațiilor cu cele mai mari bugete de publicitate atrase de la bănci se află „Gazeta Sporturilor”, care a publicat 49 de inserții în valoare brută de 323.640 euro (rate card).

Pe locul secund s-a plasat un tabloid: „Click!”, cu 114 inserții și 267.640 euro (rate card). De abia pe locul trei se află o publicație din domeniul economic: „Ziarul Financiar”, care a inserat 92 de reclame, în valoare brută de 186.200 euro (rate card).

Acesta este urmat de un alt tabloid, „Liberatea”, care a atras un buget brut de 153.500 euro (rate card) pentru 51 de reclame.

Pe următoarele locuri în acest top se află: „Pro TV Magazin” (132.200 euro – rate card), „Pro Sport” (128.210 euro – rate card), „Esquire” (127/300 euro – rate card), „Capital” (96.905 euro), „Jurnalul Național” (92.950 euro – rate card) și „Evenimentul zilei” (78.950 euro – rate card).

Bugetul total brut de 1,58 milioane de euro al celor zece publicații, calculat la rate card de Alfa Cont, reprezintă 436 de reclame, adică 28,6% din totalul inserțiilor comandate de bănci în presa scrisă.

Află și care au fost băncile care au investit cele mai mari bugete in print.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii