Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Provident și Jazz au lansat campania „Autodenunț”

Noua campanie de comunicare „Autodenunţ” pentru Provident, realizată de agenţia Jazz, continuă „drumul” parcurs de „Providentişti” şi îşi propune să demonteze cele mai cunoscute mituri despre împrumuturile rapide, pe termen scurt.
vali_suciu.jpg

Campania urmărește, de asemenea, o schimbare a percepţiei conform căreia instituțiile financiare nebancare din România folosesc practici necorespunzătoare în interacţiunea cu clienţii.

„Există uneori discrepanţe între ce cred clienţii nostri despre Provident – pentru că ei chiar ne cunosc – şi ce citim câteodată despre noi pe Internet. De aceea, la propunerea Jazz, am hotărât să luăm taurul de coarne şi să arătăm, în ciuda percepţiei, cum suntem cu adevărat: obsedaţi de reguli  şi preocupaţi să fim de fiecare dată corecţi şi transparenţi  cu clienţii noştri”, spune Marilena Barliga, Senior Marketing Manager la Provident Financial.

Campania „Autodenunţ” este declinată pe www.provident.ro/autodenunt în mai multe filmuleţe, care prezintă interacțiunea companiei cu clienții, de la prima vizită la domiciliu, la furnizarea detaliilor, acordarea sumei împrumutate şi rambursarea împrumutului. Modelul de business Provident este demonstrat cu ajutorul unor personaje fictive: purtătorul de cuvânt al companiei, directorul de resurse umane, agentul Provident, pe nume George Cămătaru, și câțiva dintre clienții acestuia.

Valentin Suciu (foto), Creative Partner Jazz, explică: „Este o campanie pentru toţi cei care privesc Providentul cu ochi suspicioşi. Am dori să se uite mai clar la produsele oferite de Provident şi la conduita de afaceri pe care această companie o are. Am folosit umorul şi auto-ironia, cele mai bune arme împotriva ideilor preconcepute. Şi meritul cel mai mare se duce la client care a avut curajul să atace frontal şi cu umor o problemă de imagine tabu până acum”.

Echipa Jazz care a realizat “Autodenunţ” este:

– Roxana Panaitescu, Senior Copywiter

– Valentin Suciu – Creative Partner & Regizor

– Smaranda Murăruş – Art Director

– Loredana Bănică – Client Service Director

– Cristina Lungu – Senior Account Executive

– Irina Pencea – Managing Partner

Echipa Provident: departamentele de marketing și comunicare

Casa de producţie: Multimedia Est.

„Autodenunţ” îşi propune să câştige un plus de notorietate pentru brandul „Provident” şi să capitalizeze pe succesul viral atins de campania precedentă – „Providentiştii”, care a câștigat „Best Video of the Year” la IAB MIXX Awards 2015.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii