Cu o experiență profesională de peste 11 ani în marketing strategic și cu un portofoliu de campanii premiate în cadrul celor mai mari competiții de advertising din România (Effie, Internetics și IAB MIXX Awards), Marilena Bârliga trece din poziția de Senior Marketing Manager în funcția de Head of Marketing. Din noua poziție, ea se va ocupa de definirea și implementarea strategiilor de marketing și comunicare, alături de coordonarea activităților de dezvoltare produse.
Marilena a ocupat în ultimii 8 ani mai multe poziții de management în cadrul departamentului de marketing al Provident, coordonând printre altele campania de repoziționare a Provident în România, lansată în 2013, sub sloganul „Când este important pentru tine”, precum și lansarea unor inițiative curajoase de comunicare în mediul online – campaniile Providentiștii şi Autodenunț.
„Sunt convins că experiența Marilenei ne va ajuta să oferim în continuare clienților noștri soluții financiare simple, care să-i ajute să transforme oportunitățile din viața lor în povești frumoase”, a spus Viktor Boczán, Directorul General al Provident Financial România.
CE FEL DE PRIM-MINISTRU ARE NEVOIE ROMÂNIA?
La rândul său, Marilena Bârliga, Head of Marketing în cadrul Provident Financial România, a spus: „În ultimii ani, Provident a acceptat provocarea ambițioasă de a schimba percepția consumatorilor că noi și IFN-urile, în general, sunt asociate cu nevoia urgentă de bani, cu o situație dificilă sau cu un impas financiar. Comunicarea comercială din ultimii ani este inspirată din cele peste 6.000 de povești reale primite de la clienții noștri, care ne-au reconfirmat că oamenii iau împrumuturi pentru a realiza un vis, pentru a investi în viitorul lor sau pentru a-și sprijini copiii să-și urmeze pasiunile și să-și dezvolte talentul”.
Provident Financial România este o instituție financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naționale a României și face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF).
Grupul are 2,6 milioane de clienţi în șapte ţări din Europa Centrală şi de Est – Bulgaria, Cehia, Lituania, Polonia, România, Slovacia și Ungaria, precum şi în Mexic.
IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din regiune și una dintre cele mai puternice 250 de companii internaţionale listate la Bursa din Londra.