Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Uncategorized |
|

Provident a lansat o nouă campanie de comunicare, realizată de agenția Jazz Communication

Provident anunţă lansarea unei noi platforme de comunicare în România, aliniată la noua filosofie de brand.
bebelus color

Denumită „Merită să faci un pas înainte”, noua platformă creată de agenția Jazz, porneşte de la ideea strategică potrivit căreia satisfacţia şi emoţiile generate de îndeplinirea unei dorinţe, a unui plan sau a unui vis, depăşesc valoarea materială a acestora.

Marilena Bârliga, Marketing Director la Provident Financial România, a declarat: „Am construit brand-ul Provident cu multă grijă, ascultând poveştile clienţilor noştri şi încercând, cu paşi mai mici sau mai mari, să ţinem cont de schimbările din comportamentul şi de aşteptările lor. De la nevoi urgente la planuri şi idei puse în practică, şi acum la emoţia şi satisfacţia unei decizii personale, brand-ul a evoluat odată cu clienţii. Era momentul pentru o schimbare, atent pregătită însă de campaniile anterioare şi aliniată diversificării portofoliului de produse oferite”, a declarat.

Primul spot TV din seria de execuţii sub noua platformă ilustrează clipa în care un tată îşi ţine bebeluşul în braţe şi priveşte cu mândrie camera pe care a mobilat-o pentru cel mic. Acela este momentul în care tatăl realizează că investiţia a meritat.

Simona Suman, Group Creative Director Jazz Communication, a spus: „Dacă până acum Provident vorbea pe un ton raţional despre oportunităţi sau nevoi pe care oamenii le puteau realiza cu un împrumut simplu şi rapid, noua platformă ne permite să ne concentrăm pe momentul în care investiţia făcută deja a dat roade: a construit confortul căminului, a generat performanţa unui copil şi bucuria părinţilor, a îndeplinit o dorinţă mai veche, o pasiune, sau a contribuit la un nou pas în carieră. Acestea sunt genul de momente pe care cu toţii le trăim şi cu care rezonăm”.

Campania integrată include servicii de strategie, ATL, digital, PR şi social media, consolidând campania de schimbare a identităţii vizuale lansată anul trecut.

Echipa Provident Financial România:

Marilena Bârliga – Marketing Director

Narcisa Gheorghe – Brand&Content Marketing Specialist

Echipa Jazz Communication:

Valentin Suciu –  Creative Partner

Simona Suman– Group Creative Director

George Bucurescu – Copywriter

Krisztina Maier – Art Director

Alexandra Vestineanu – Account Director

Andreea Drăgan – Senior Account Executive

Loredana Saru – Client Service Director.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii