Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Promovarea CEC Bank s-a restrâns pe televiziuni

CEC.jpg
În perioada 1 septembrie 2012 – 30 ianuarie 2013, CEC Bank și-a derulat grosul campaniilor de comunicare pe șase televiziuni naționale. Doar 10 machete publicitare a comandat CEC Bank în ziare și reviste.

Campaniile de publicitate ale CEC Bank au fost văzute pe șase posturi TV: Realitatea TV (38 de spoturi), Antena 1 (28), Pro TV (23), Antena 3 (12), Prima TV (12) și TVR 1 (6), conform monitorizărilor companiei Alfa Cont.

Câte o inserție CEC Bank a fost comandată în ziarele „Bursa”, „Ziarul Financiar”, „România Liberă”, „Jurnalul Național” și „Evenimentul Zilei”. Cea mai scumpă a fost cea din „Jurnalul Național”, cotată la 5.000 de euro, tariful de listă al publicației.

O machetă a apărut în revista „Capital” și patru inserții în revista „Superbebe”, publicație care se adresează tinerelor mame, în valoare brută de 12.800 de euro (rate card), conform monitorizării Alfa Cont.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii