Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Promenada Focșani, investiție de 50.000 de euro în rebranding

Promenada Focșani a investit 50.000 de euro în rebranding - de la 1 august a devenit Focșani Mall, și-a schimbat logo-ul și numele.

Începând cu 1 august, Promenada Focșani a devenit Focșani Mall, schimbare însoțită de un nou logo și un nou slogan. În prezent centrul comercial se adresează publicului cu mesajul ,,Focșani Mall – Pentru întreaga familie!”.

Ionuț Dogaru, Country Manager Resolute Lar România, compania de Asset Management a centrului comercial, explică motivul acestei schimbări: ,,Ca mall, locul unde oamenii vin să își înnoiască garderoba, aparatura sau mobilierul, este în firea lucrurilor să ne reinventăm și noi. Astfel, „A true shopping delight” acum este „Pentru întreaga familie”, mesaj pe care îl transmitem și prin logo-ul centrului comercial, reprezentat de un fluture cu aripi colorate”.

Investiția de 50.000 de euro reprezintă creația identității vizuale și a sloganului, dar și modificarea acestora pe toate materialele de comunicare cu clienții.

Raluca Cartas, directorul centrului comercial Focșani mall a declarat: ,,De la deschiderea cinematografului COLOURS și a zonei de restaurante, traficul centrului comercial a crescut cu 60%, atingând o medie de 15.000 de vizitatori pe zi. Știm bine că, într-o familie, deciziile de cumpărare sunt luate în special de femei, așa că am ales să ne adresăm cumpărătorilor print-un slogan care implică toată familia, cu accent pe femei reprezentate prin rozul din titlul centrului comercial și una din aripile fluturelui”.   

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii