Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Programele TV de știri au scăzut în audiență, dar bătălia pe rating continuă

televiuni_de_stiri.jpg
Luna trecută, ratingurile televiziunilor de știri cuprinse în sondajele de audiență au scăzut pe toată linia. Absența unor evenimente social-politice majore și o anume plictiseală instalată în rândul publicului au coborât audiențele pe această nișă. Dar bătălia pe rating între concurenți n-a încetat.

Antena 3 s-a menținut liderul televiziunilor de știri și în februarie 2013. Audiența programelor sale la nivel urban (all day) a coborât la o medie de 178.000 telespectatori pe minut, cu 11,4% mai mică decât în luna precedentă. La nivel național, audiența medie a fost de 260.000 de persoane pe minut, conform măsurătorilor companiei Kantar Media (scădere de 12,8%).

România TV a avut o medie de 86.000 de telespectatori pe minut (urban, all day), cu 23,9% mai redusă decât în ianuarie. La nivel național, scăderea audienței a fost 16,5%, ajungând la 162.000 de persoane pe minut.

Audiența B1 TV a suferit o erodare minoră în februarie: 6,6% (all day, urban). Televiziune a avut o medie de 71.000 de telespectatori pe minut. Pe național, B1 TV a obținut o audiență medie de 109.000 de persoane pe minut (cu 14,8% mai mică decât în ianuarie.)

Realitatea TV a ajuns la o medie de 55.000 de telespectatori pe minut (urban, all day). Scăderea în februarie a fost de 16,7%. La nivel național, a înregistrat o audiență medie de 108.000 de persoane pe minut (all day), cu 17,6% mai redusă decât cea din ianuarie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii