Cautare




, Forbes Staff

Bunuri de consum |
|

Programul Penny Market de Paște 2019. Când sunt deschise magazinele

De Paște, PENNY Market anunță un program special al magazinelor sale  
penny_market.jpg

Programul special al PENNY Market pentru perioada 22 aprilie 2019 – 30 aprilie 2019 este următorul:

  • 22 aprilie 2019, între orele 00-23:00
  • 23 aprilie 2018, între orele 00-23:00
  • 24 aprilie 2018, între orele 00-23:00
  • 25 aprilie 2018, între orele 00-23:00
  • 26 aprilie 2018, între orele 00-23:00
  • 27 aprilie 2018, între orele 00-19:00
  • 28 aprilie 2018 ÎNCHIS
  • 29 aprilie 2018, între orele 00-17.00
  • 30 aprilie PROGRAM NORMAL

Penny Market a raportat o cifră de afaceri de 3,45 mld. lei în 2018

Grupul a raportat o cifră de afaceri de 3,45 mld. lei în anul fiscal 2018, în creștere cu 15% față de rezultatele din 2017. Compania Penny Market și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani în piața din România. Grupul a investit în anul 2018 peste 346 mil. lei în modernizarea și extinderea rețelei pentru a putea oferi românilor o experiență unică la cumpărături, ajungând azi la un număr de 237 de magazine și trei centre logistice. De asemenea, contribuția Penny Market la bugetul de stat al României în 2018 a fost de peste 167 mil. LEI „Anul 2018 a fost foarte bun pentru noi. Mai mult, suntem mândri că performanțele echipei din România ne-au poziționat ca țara cu cele mai bune rezultate din punct de vedere al creșterii vânzărilor în cadrul grupului. Noi vom continua procesul de dezvoltare, un semn clar că avem încredere în România, o piață în care există mult potențial pentru un plan de investiții susținut pe termen lung”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE România| Penny Market.

Planul de expansiune Penny Market pentru următoarea perioadă vizează deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel încât, în 2025, rețeaua să ajungă la 400 de spații deschise. Investițiile din următorii ani includ și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic în regiunea Oltenia, precum și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, în următorii șapte ani, se ridică la peste 2,32 mld lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii