FacebookTwitterLinkedIn

Venituri ING Bank România au fost de 240 milioane de lei în primele trei luni ale acestui an, cu 17% mai mult față de T1 din 2014. Creșterea veniturilor a fost influențată de creșterea afacerii în special în zona clienților Retail și Mid Corporate Banking, potrivit anunțului făcut de bancă.

Raportul costuri/venituri a înregistrat o îmbunătățire faţă de acceași perioadă a anului anterior, diminuându-se la 56%, în T1 din 2015, faţă de 60%, în T1 din 2014.

Costurile totale au înregistrat totuși o creştere de 9%, aceasta fiind generată de investiţiile în tehnologie din prima perioada a anului 2015. Astfel, costurile totale în T1 din 2015 au ajuns la 134 milioane de lei, faţă de 123 milioane de lei, în aceeași perioadă a anului anterior.

Portofoliul de credite s-a majorat cu 12%, ajungând la 11,38 miliarde de lei, faţă de 10,19 miliarde de lei, în T1 din 2014, creşterea fiind influenţată de dezvoltarea activității pe toate segmentele de clienți, cu o contribuţie semnificativa (50%) a clienților mid corporate și IMM, mai anunță oficialii băncii.

Cota de piaţă în creditare a crescut la 4,9% comparativ cu 4,6%, în T1 din 2014, înregistrându-se o creştere accelerată a creditării în lei.

Din total portofoliu, ponderea creditării în lei a crescut la 50% în T1 din 2015, față de 45% în acceași perioadă a anului 2014.

În primul trimestru al anului 2015 banca a câștigat 44.000 clienți noi persoane fizice care se adaugă unui portofoliu de clienți activi atât pe canalele tradiționale cât și pe cele digitale.