FacebookTwitterLinkedIn

În ciuda frământărilor din interiorul companiei care operează licența de televiziune (plecări de personal, reorganizarea programelor, etc), Pro TV se menține lider detașat în sondajele de audiență, la nivel urban, în intervalul orar 19:00 – 24:00 (prime-time).

În primele trei luni și jumătate ale acestui an, programele din prime-time au avut un rating mediu de 8,7%, cel mai mare de pe piața TV. (Antena 1 s-a situat la 4,8% rating.)

Audiența Pro TV, în intervalul amintit, este mai mare cu 72.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2013.

Aproape 20,1% din audiența programelor a fost reprezentată de orășeni cu vârste între 25 și 34 de ani, cea mai mare pondere procentuală dintre televiziunile generaliste. De asemenea, 19,2% este cota persoanelor cu vârste între 35 și 44 de ani (a doua după Prima TV).

Grupa de vârstă 18 – 24 de ani este prezentă în proporție de 9,7%. (La Antena 1 este de 9%, iar la Kanal D, 8,4%.)

Telespectatorii cu vârste între 55 și 64 de ani dețin o pondere de 13,2%, iar cei de peste 65 de ani sunt în proporție de 11,7% din totalul telespectatorilor. Ambele cifre sunt mai mici decât la Antena 1, Kanal D, TVR 1 și Național TV.

În funcție de nivelul educație, Pro TV are 49,1% telespectatori cu studii medii și 27,3% cu studii superioare (a doua cifră după Prima TV). Studiile primare sunt prezente în proporție de 20,3%.

Ponderea bărbaților este de 47,3%, fiind a două cifră procentuală după TVR 1.