FacebookTwitterLinkedIn

În perioada 1 ianuarie – 20 aprilie a.c., Prima TV a înregistrat o audiență de medie în prime time de 203.000 de telespectatori pe minut (2% rating), fiind a cincea televiziune în urban (după Pro TV, Antena 1, Kanal D și Antena 3).

Audiența din perioada amintită este cu 10.000 de telespectatori mai mică decât în cursul aceluiași interval din 2013.

În ciuda audienței reduse față de Pro TV și Antena 1, Prima TV are cea mai mare cifră procentuală dintre televiziunile generaliste la grupa 35 – 44 de ani (20,6%). Are a doua pondere a publicului cu vârste între 25 și 34 de ani (după Pro TV): 19,7%. De asemenea, la Prima TV este cea mai scăzută cotă a orășenilor cu vârste de peste 65 de ani: 11,5%.

Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani sunt în proporție de 8,3%, iar orășenii între 55 și 64 de ani dețin o cotă de 13,8%.

Un alt segment mare de telespectatori este format din persoane între 45 și 54 de ani: 15,9 (al treilea după TVR 1 și Național TV).

Prima TV se mai poate lăuda și cu a doua cifră procentuală a telespectatorilor cu studii superioare (după TVR 1): 27,7%. Telespectatorii cu studii medii sunt în proporție de 51,4%, a doua cifră după Național TV (51,6%).

Distrubuția femei – bărbați este în favoare primei categorii: 53,9% – 46,1%.