FacebookTwitterLinkedIn

În perioada 1 ianuarie – 20 aprilie 2014, audiența medie a programelor difuzate de Național TV în prime-time a fost de 201.000 de telespectatori pe minut, cu 10.000 mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut.

Aproximativ 18,5% dintre telespectatorii televiziunii Național TV, în prime-time (orele 19:00 – 24:00), au vârste între 35 și 44 de ani. Este cel mai mare segment de telespectatori al acestei televiziuni.

Grupa de vârstă 45 – 54 de ani are o pondere de 16,8%, a doua cifră procentuală după TVR 1 în categoria televiziunilor generaliste. Și grupa 55 – 64 de ani este reprezentativă pentru publicul Național TV: 16,4% (a doua televiziune după TVR 1). Orășenii de peste 65 de ani dețin o pondere de 15%. Se poate spune că, spre deosebire de televiziunile private Pro TV, Antena 1 și Prima TV, Național TV are publicul cu cele mai ridicate vârste.

Tinerii între 18 și 24 de ani dețin o cotă de 7,5%, cea mai mică dintre generalistele comerciale.

În funcție de educație, Național TV are următoarea configurație: 21,3% – studii superioare, 51,6% – studii medii, 24% – studii primare. Cifra procentuală a studiilor superioare este cea mai mică dintre televiziunile generaliste.

Ponderea femeilor este mai mare decât a bărbaților: 55,2%, respectiv 44,8%. Profilul pe sexe al telespectatorilor este identic cu cel de la Antena 1.