FacebookTwitterLinkedIn

În intervalul 1 ianuarie – 20 aprilie a.c., Kanal D a înregistrat o audiență medie în prime-time de 358.000 de telespectatori pe minut (3,5% rating urban). Este a treia audiență din piața TV, după Pro TV și Antena 1.

Cel mai mare segment de telespectatori este format din persoane cu vârste între 35 și 44 de ani: 18,2%. Grupa 25 – 34 de ani deține o pondere de 17,8%. Cea de-a treia grupă de vârstă în profilul Kanal D este 55 – 64 de ani: 15,9%.

Persoanele cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 14,7%, cifră procentuală mai mare decât la Pro TV (11,7%) și Antena 1 (13,2%). Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani au avut o cotă de 8,4% din totalul telespectatorilor.

Femeile au fost mai prezente decât bărbații la programele Kanal D (57%). În funcție de educație, peste jumătate dintre telespectatori sunt persoane cu studii medii – 51,2%. Este a treia cifră procentuală ca mărime după Național TV (51,6%) și Prima TV (51,4%). Studiile superioare sunt în proporție de 26,1%, iar cele primare dețin 19,9% (la fel ca la Antena 1).