FacebookTwitterLinkedIn

ESSILOR ROMÂNIA

IONELA ȘTIRBEȚ, Director Marketing

Până la conceperea și dezvoltarea planurilor de marketing pentru liderul mondial în producerea lentilelor de ochelari, Ionela Știrbeț a acumulat o experiență de peste 10 ani în industrii extrem de competitive din domeniul construcțiilor, transporturilor și logisticii din România, domenii ce i-au oferit prilejul de a învăța mereu lucruri noi și de a-și cultiva acea autodisciplină, cu ajutorul căreia niciun obiectiv nu este imposibil de atins. Pregătirea continuă și viziunea sunt cele 2 fire invizibile, care au pus bazele carierei sale de succes și tot ele sunt cele care au și consolidat-o ulterior. Toate aceste elemente au contribuit din plin la structurarea acelui profesionist care inspiră, e consistent, creativ, atent la detalii, orientat către rezultate, flexibil și cu zâmbetul pe buze.

Pe lângă diploma de licență, obținută la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor în cadrul Universității ,, Alexandru Ioan Cuza’’ din Iași și un master, absolvit la Academia de Studii Economice (ASE) din București, Ionela se poate mândri și cu cel mai recent curs de Business Marketing, încheiat la Facultatea de Administrare a Afacerilor din Franța, HEC Paris. Instituția franceză este una dintre cele mai prestigioase școli de afaceri din lume, este prezentă constant în clasamentele de top internaționale și funcționează la cele mai înalte standarde academice din 1881.

De la preluarea conducerii departamentului de Marketing al Essilor România, Ionela inițiază și dezvoltă, printre altele, campanii spectaculoase de conștientizare a importanței unei vederi bune în rândul celor mai diverse categorii și construiește, prin acțiuni din ce în ce mai elaborate, alături de echipă un viitor, în care viața merită văzută în detaliu.

,,De doi ani ne dedicăm cu mult drag proiectului ,,Siguranța la volan începe cu o vedere bună’’, derulat în parteneriat cu Federația Internațională de Automobilism (FIA), prin care facem cunoscut faptul că ochii noștri au nevoie de protecție și atunci când conducem, atât pentru siguranța noastră cât și a tuturor participanților la trafic. În cadrul evenimentelor organizate anual, specialiștii noștri oferă detalii despre cele mai frecvente afecțiuni oculare, care pot cauza neplăceri în trafic și oferă soluții pentru a preîntâmpina astfel de probleme. În cadrul aceluiași proiect, 10.000 de șoferi beneficiază anual în mod gratuit de testarea acuității vizuale. În plus, contribuim permanent la inovarea gamelor de produse, care să răspundă nevoilor șoferilor, dar și a pietonilor sau altor participanți la trafic vulnerabili, precum bicicliștii și motocicliștii’’,  ne-a povestit Ionela.

Pe lângă conceperea și implementarea unor astfel de acțiuni, ce poartă amprenta grea a responsabilității, atribuțiile Ionelei în cadrul companiei sunt complexe și includ activități de gestionare a întregului portofoliu de brand, de la planificarea strategică, la activități tactice, în cooperare cu departamentele internaționale Essilor și strategia de brand la nivel de grup. Dezvoltă și implementează planuri de acces la piață la nivelul întregii companii, dezvoltă și pregătește toate materialele de marketing în strânsă cooperare cu sediul central, agențiile și departamentele de vânzări, definește strategii clare de comunicare bazate pe segmentarea clienților și direcțiile de promovare, pregătește analiza vânzărilor, analiza de afaceri, prognoze pentru activități sau lansări de produse și inovează, în spiritul consacrat Essilor.

,,Suntem mândri că am reușit să inițiem primul program de screening oftalmologic din România, desfășurat în parteneriat cu Organizația Salvați Copiii – ,,Privește în viitor’’, ce are drept scop depistarea precoce la copiii cu vârste cuprinse între 5 și 17 ani a unor probleme precum vicii de refracție, strabism, ambliopie ori infecții. Implementat de anul trecut în școlile și liceele din București și județul Neamț, această acțiune își propune ca până în 2023 să identifice toți elevii din zonele vizate cu probleme de vedere și să-i ajute să vadă, din nou, viața în cele mai frumoase culori. Astfel, peste 600.000 de copii vor beneficia de o evaluare a sănătății oculare. Pe lângă acest proiect specific, programele destinate copiilor și tinerilor dezavantajați pentru corecția și protecția vederii au permis ca peste 20.000 de copii din România să beneficieze de lentile și echipamente corective. Noi, cei din Essilor, suntem fericiți, atunci când reușim să-i facem pe oameni fericiți’’, ne-a mărturisit Ionela Știrbeț.