Cautare




, Contributor

Modă |
|

Profil de business: Astăzi, Ana-Maria Stănescu

1.jpg
Ar fi trebuit să lucreze într-o bancă, dar a ajuns să conducă un concept-store cu obiecte cool. Ana-Maria Stănescu ne dezvăluie sursele sale de inspiraţie zilnică.

Cu doi ani în ur­mă, Ana-Maria Stă­nescu și Alexandra Paven (pro­­prietara „Createur 5 d’Emotions) des­chideau por­țile Hobirama, un boutique cochet în Ha­nul cu Tei. Cuvântul de ordine: „cool“, un termen pe care Ana îl consideră atât de vehiculat în stânga și-n dreapta, încât foarte curând vom avea nevoie să inventăm un alt cuvânt care să definească noțiunea în sine. „La cool totul pornește de la un «ceva» din interior, din atitudine“, explică ea.

Cât despre vânătoarea de astfel de lucruri mai speciale, demarată de ea și de Alexandra de doi ani încoace, totul pornește de la dorința de a găsi ceea ce lipsește din banala existență cotidiană. Mai exact branduri precum Masnada, Anniel, Best Behavior, 7Moods, Frye, Barbara i Gongini, Album di famiglia, Living en Bermudas, Wig Anthology sau Dionisio.

Deși pentru marea masă acestea sunt total necunoscute, „probându-le, clienții ajung să le descopere singuri, să se regăsească în ele sau chiar să se reinventeze purtându-le“. Căutarea obiectelor ieșite din comun nu este o joacă: Ana și Alexandra frecventează târguri de profil, petrec nopți și zile pe internet, trimit mailuri, planifică vizite și întâlniri în atelierele designerilor, se pierd pe străduțe din orașe străine, totul pentru a găsi acel „altceva“.

În final, ingredientul-cheie este flerul. „Aducem doar ceea ce ne place și ceea ce am purta și noi, nu ne gândim la tipicul primăvară-vară sau toamnă-iarnă“, povestește Ana. Fiecare piesă se regăsește într-un număr limitat de exemplare, pentru că „suntem un boutique până la urmă, nu?“, râde ea.

Absolventă de Finanțe-Bănci, Ana ar fi trebuit, după cum singură glumește, să fie deja „în sistem“ de ceva vreme. Totuși, după terminarea facultății a cochetat mai întâi cu un business în domeniul construcțiilor, apoi a ocupat postul de Marketing Manager al Federației Române de Baschet. În prezent, Hobirama este mai mult decât un job. Este „acasă“: „E locul în care mă duc la orice oră, și nu pentru că trebuie, ci pentru că abia aștept“.

Inspiraţie

Cea mai frumoasă descoperire: dragostea necondiționată

Hotel: Villa Rosa – Positano, Coasta Amalfi, Italia

Bucata muzicală preferată: Sade – By your side

Formaţie: Michael Jackson

Instrumentul muzical: Saxofon

Muzeu: Hermitage – Sankt Petersburg

Pictură: Capela Sixtină – Vatican

Magazin: Hobirama by Createur, evident

Carte: The Constant Princess – Philippa Gregory

Personajul de carte preferat: Catherine de Aragon – infantă a Spaniei, regină a Angliei

Personalitatea admirată: George Bernard Shaw

Filmul preferat: The Notebook

Personajul de film: Carrie Bradshaw

Locul preferat: Los Angeles

Motto: Stop Whining!

Replica preferată dintr-un film: „Can‘t help but wonder…“ -Carrie Bradshaw în„Sex and the City“

Principiul de business:fără compromisuri

Momentul preferat al zilei: seara

 

Stil de viaţă

Domiciliu: mansarda perfectă pentru doi, transformată în căminul ideal pentru patru

Gadget: iPhone

Maşină: New Beetle – Volkswagen

Obiect preferat: Bicicleta

Designer vestimentar:Barbara i Gongini

Pantofi: flats

Parfum: Black Angel de la Mark Buxton – Createur 5 D‘Emotions

Ingredient: Scorțișoară

Mâncarea gătită: Saramura de crap cu mămăliguță și mujdei de usturoi

Cafeaua: Venti Latte cu extra shot de espresso de la Starbucks

Desert: Ștrudel de mere cu înghețată de vanilie și scorțișoară

Băutura: Pepsi

Floare: Ghiocel

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii