Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Produsele bucătăriei orientale, la “Săptămâna turcească” la Carrefour

În perioada 6 – 12 noiembrie, Carrefour a lansat în toate hipermarketurile sale Săptămâna Turcească, prilej cu care a pregătit momente artistice din folclorul turcesc, degustări și multe alte surprize pentru întreaga familie.
carrefour2

Săptămâna Turcească la Carrefour este un proiect creat în colaborare cu Camera de Comerț Bilaterală România-Turcia.

„Săptămâna Turcească continuă acțiunile dedicate pe care le desfășurăm periodic în magazinele noastre prin care celebrăm diversitatea culturilor cu care interacționăm”, a declarat Jean Baptiste Dernoncourt, director executiv al Carrefour România.

La rândul său, Tamer Atalay, preşedintele Camerei de Comerţ Bilaterale România-Turcia, prezent la eveniment, a spus că „Prin organizarea evenimentului „Săptămâna Turcească” în colaborare cu Carrefour România, intenționăm să prezentăm poporului român cultura, tradiția, folclorul, produsele și bucătăria turcească. Faptul că astăzi produsele, folclorul și bucătăria turcească sunt prezente în cadrul lanțului de magazine francez, este dovadă clară că economia Republicii Turcia este un model la nivel mondial, semnal că într-un timp scurt și Republica Turcia va face parte din marea familie a Uniunii Europene ca și cele două țări care găzduiesc acest eveniment, România și Franța”.

În România, Grupul Carrefour are 166 de magazine dintre care 27 hipermarketuri Carrefour, 85 supermarketuri Market, 46 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii