Cautare




, Contributor

Gastronomie |
|

Produse portugheze de nişă, gata să intre pe piaţa românescă

portugalia.JPG
Compania Portuguese Management a organizat, la sfârşitul săptămânii trecute, o expoziţie de produse portugheze care ar urma să intre pe piaţa autohtonă în cel mai scurt timp.

La expoziţia care a avut loc la un hotel din nordul Capitalei, au fost prezentate numai câteva din cele peste 130 de mărci produse în Peninsula Iberică, printre care o selecţie de vinuri albe şi roşii de la Anselmo Mendes şi Caves Messias, ulei de măsline De Prado care are un sortiment premiat cu două stele sau specialităţi din porc de la Casa do Porco Preto.

Prezent la eveniment a fost şi însărcinatul cu afaceri al Portugaliei la Bucureşti, Ricardo Pracana, care a declarat, pentru Forbes România, că este de părere că această expoziţie „era un lucru de care era nevoie pentru că trebuie să ne facem mai mult cunoscute produsele aici în România. Sunt sigur că, ţinând cont de afinităţile care există între noi, aceste produse vor fi foarte apreciate de către români”.

„România şi Portugalia sunt prietene, dar încă mai este nevoie să se cunoască mai bine. Sunt foarte mulţi români în Portugalia, iar cei care nu sunt în Portugalia sunt bineveniţi în ţara noastră şi îi invit pe toti să deguste şi să încerce produsele noastre pentru a avea o imagine asupra Portugaliei”, a mai spus Ricardo Pracana.

În plus, managerul companiei Portughese Management, Mihai Codrianu, a explicat că produsele portugheze care ar urma să intre pe piaţa românescă nu intră în concurenţă cu producţia autohtonă. „Toată selecţia e făcută cu grijă, nu venim să contracarăm producţia naţională”, a  spus Codrianu pentru Forbes România.

„În principal acest târg  înseamnă pentru mine calitate net superioară la preţuri rezonabile, ceea ce este cel mai important pentru noi. Să dăm posibilitatea fiecărui român să mânânce bine, să aibă grijă de sănătatea lui şi să se simtă onorabil atunci când scoate banii din buzunar”, a explicat managerul Portuguese Management.

El a mai menţionat că şi retailerii s-au arătat interesaţi să primească pe rafturile lor produsele portugheze. Mai mult, potrivit managerului Portuguese Management ar exista şi o iniţiativă prin care şi producătorii români să ajungă să îşi facă cunoscute produsele în Portugalia.

Cifra de afaceri pentru România este estimată la 40 de milioane de euro pentru următoarele 18 luni, după care Portuguese Management îşi propune să se extindă şi în Europa Centrală.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii