Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

Producătorul Stella Artois, rezultate peste așteptări în T3

Trimestrul al treilea din acest an a reprezentat o surpriză plăcută pentru reprezentanții producătorului Stella Artois, care a înregistrat vânzări ce au depășit estimările analiștilor.
April,1,,2019,,Brazil.,Anheuser-busch,Inbev,Logo,(ab,Inbev),On

În lunile de vară, volumele totale au crescut cu 3,4%, în timp ce analiștii se așteptau la o scădere ușoară de 0,1%, potrivit ziarului belgian De Tijd, citat de Retail Detail.

AB InBev nu numai că a înregistrat volume mai mari, dar a făcut acest lucru în timp ce a crescut prețurile. Ca urmare, veniturile trimestriale au crescut organic cu 7,9%, la 12,3 miliarde de euro, venitul pe hectolitru majorându-se cu 4,3%.

„În trimestrul al treilea, volumele vândute și veniturile înregistrate au depășit atât nivelul din 2020, cât și pe cel din 2019, înainte de pandemie, datorită investițiilor în mărcile noastre și transformării digitale accelerate”, a adăugat Michel Doukeris, CEO AB InBev, citat de Retail Detail.

În cazul mărcilor globale, Budweiser, Stella Artois și Corona, veniturile cumulate au crescut în medie cu 5,0% și cu 9,3% în afara piețelor de origine. Mărcile mainstream au dus la creșterea veniturilor cu 4%, câștigând cotă de piață în majoritatea piețelor principale, potrivit raportului financiar, iar portofoliul premium a contribuit cu 11%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii