Cautare




, Staff

Sănătate |
|

Producătorul român de cosmetice Gerocossen a avut o cifră de afaceri de 14,5 mil. lei în 2017, în creștere cu 25%

Producătorul român de produse cosmetice Gerocossen a încheiat anul 2017 cu o creștere de 25% a cifrei de afaceri față de 2016, ajungând la 14,5 milioane de lei.
cosmetice shutterstock_795159586

Pe trend ascendent au fost și exporturile, iar planurile companiei pentru 2018 includ diversificarea piețelor de desfacere externe, precum și lansarea unor noi game de produse.

Alături de cifra de afaceri, exporturile au cunoscut cea mai mare creștere pentru Gerocossen în 2017. Cu peste 30% mai multe produse au fost livrate către piețe externe, printre cele mai active fiind Italia, Republica Moldova și Ungaria.

Pentru 2018 compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 10%, precum și dezvoltarea exporturilor pe noi piețe, generând o creștere de până la 25%.

“În 2017 am lansat gama pentru îngrijirea tenului compusă din 6 produse -Algaderm- pe bază de alge marine, gama pentru îngrijirea tenului Keratin+, compusă din 5 produse, și gama DUO CARE – un sistem inovator de îngrijire a pielii în 2 pași: ser și cremă” , spune Carmencita Sava, Director Cercetare-Dezvoltare în cadrul Gerocossen.

În 2018 compania plănuiește să lanseze noi game, printre care: o serie de produse solare cu ecran natural (filtre naturale și uleiuri), șampoane colorante fără amoniac și oxidant, precum și două game noi cu ingrediente naturale dedicate îngrijirii tenului și părului.

Gerocossen este o companie românească, înființată acum aproape 30 de ani de către trei antreprenori locali – Stanca Cismaru, Elvira Sas şi Radu Aurel Bogdan, cu background în industria cosmetică. Produsele realizate în fabrica din Pipera sunt comercializate în hipermarketuri, supermarketuri, magazine de specialitate, reţele de farmacii şi plafaruri, precum și în magazinul online dedicat.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii