Cautare




, Staff

Industrie |
|

Producătorul de electrocasnice Miele a ajuns la vânzări de aproape 4 mld. euro, în creștere cu 5,9%

Producătorul de electrocasnice premium Miele a avut vânzări de aproape 4 miliarde de euro în anul financiar 2016-2017, încheiat pe 30 iunie 2017, în creștere cu 5,9%.
Miele board - 2017

Creșterea a fost datorată aparatelor încorporate și aspiratoarelor, care au avut o contribuție peste medie, precum și preluării unei participații de control la compania de tehnologie medicală Steelco, lansarea Miele Venture Capital GmbH și deschiderea unei noi unități de business, Smart Home.

Creșterea vânzărilor Miele a fost peste media ultimilor 10 ani, în pofida condițiilor mai puțin favorabile apărute pe piețe importante, precum Rusia, Turcia și, din cauza ratelor de schimb, în Marea Britanie.

Unitatea de business Miele Professional, care cuprinde tehnologia de spălare, mașini de spălat vase comerciale, dar și tehnologia medicală și de laborator, a înregistrat vânzări de 484 de milioane de euro pe parcursul anului financiar trecut.

Miele are 19.465 de angajați la nivel mondial, în creștere cu aproximativ 1.095 de oameni de la an la an.

În anul analizat, Miele a investit 225 de milioane de euro, cu 23% mai mult decât anul trecut. Aproximativ două treimi din aceste investiți au fost alocate sediilor din Germania, dintre care 60% au fost destinate dezvoltării de noi aparate și extinderii, conversiei și modernizării echipamentului de producție. Fonduri semnificative au mers spre modernizarea și extinderea administrației, vânzărilor și logisticii în Gütersloh.

Producătorul de electrocasnice este prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări și în 50 de țări prin intermediul distribuitorilor și importatorilor.

Gama de produse include: aspiratoare, echipamente de întreținere a rufelor; mașini de spălat vase, plite, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii