Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Procter&Gamble, venituri nete duble în T2

procter-gamble.jpg
Producătorul și distribuitorul de bunuri de larg consum Procter&Gable, cel mai mare jucător din industria FMCG, a raportat un venit net dublu în trimestrul doi al anului fiscal 2012-2013 pe fondul majorării cotei de piață.

Astfel, din octombrie până în decembrie 2012, producătorul american a încasat 4,06 miliarde de dolari, o creștere record comparativ cu cele 1,69 de miliarde de dolari realizate în perioada similară a anului fiscal anterior.

Vezi care au fost televiziunile pe care P&G a consumat publicitate.

Oficialii companiei au declarat faptul că veniturile P&G s-au ridicat la 22,18 miliarde de dolari, cu două procente peste cele din perioada similară.

Valoarea acțiunilor producătorului brandurilor Tide și Pampers au crescut cu două procente, până la nivelul de 71,48 dolari/acțiune.

Portofoliul Procter&Gamble cuprinde, printre altele,  brandurile Ariel, Tide, Head and Shoulders, Camay, Pantene, Gillette și Blend-a-Med.

La nivel local, Procter&Gamble a fost cel mai mare consumator de publicitate TV în 2012. Compania a derulat campanii de promovare pentru brandurile sale pe 25 de televiziuni. Un sfert din bugetul total de publicitate a fost alocat pe Pro TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii