Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Procter&Gamble, liderul publicității TV, și-a redus consumul în 2012

procter_gamble_prod.jpg
Procter&Gamble va încheia și acest an pe primul loc în topul clienților publicitari cu cea mai mare expunere pe televiziune pentru brandurile sale.

În primele 11 luni ale acestui an, campaniile de publicitate TV derulate de compania Procter&Gamble au adunat 76.970 de puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30, la nivel urban.) Cu acest volum, Procter&Gamble se situează pe primul loc în topul advertiserilor TV. (Pe baza punctelor de audiență obținute de reclame, clienții plătesc televiziunilor timpii de publicitate.)

Dar spre deosebire de aceeași perioadă a anului trecut, volum consumat în 2012 de Procter&Gamble este mai mic cu 22,2%. Printre cele mai promovate branduri ale P&G se numără Ariel, Head and Shoulders, Camay, Duracell (baterii), Gillette și Blend-a-Med.

Pe următoarele două locuri în topul advertiserilor s-au plasat operatorul de telefonie mobilă Orange (o scădere de 3,3% a GRP’30) și Unilever (creștere de 18,6%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii