
Vânzările nete au fost de 22 de miliarde de dolari, în creştere cu 2 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, incluzând un impact negativ de minus 1% pentru schimbul valutar. Compania a raportat creşteri ale cifrei de afaceri pe toate segmentele de bază cu cel puţin două procente faţă de anul trecut.
P&G şi-a consolidat sau şi-a mărit cota de piaţă, în segmentele de activitate care reprezintă aproape 50% din cifra de afaceri, în perioada octombrie – decembrie 2012, la rate de schimb valutar constante.
“Rezultatele din al doilea trimestru al anului fiscal au depăşit previziunile în privinţa profitului operaţional, profitul net pe acţiune şi fluxul de numerar”, spune preşedintele şi directorul executiv, Bob McDonald. “Pe plan global, cota de piaţă a continuat să crească în condiţii de îmbunătăţire a eficienţei şi reducerii costurilor. Rezultatele bune înregistrate în prima jumătate a anului fiscal ne-au permis să ne creştem vânzările şi profitul, consolidând investiţile în programele de inovaţie şi marketing.”