Cautare




, Contributor

Servicii financiare |
|

Procesul de rebranduire al ING Asigurări de Viaţă: „Totul rămâne la fel. Doar numele şi identitatea vizuală se schimbă”

Din aprilie 2015 ING Asigurări de Viață devine NN Asigurări de Viață, ING Pensii devine NN Pensii, iar ING Investment Management devine NN Investment Partners.
ING.jpg

Procesul de rebranding presupune schimbarea numelui și a identității vizuale, fără a aduce schimbări la nivelul strategiei, al echipei de management si angajati sau la nivelul relației contractuale cu clienții.

Schimbarea numelui diviziilor de asigurări de viață, pensii și management al investițiilor nu se referă la operațiunile bancare, ING Bank păstrându-și numele în continuare

“Avem o experienţă de rebranding, când Netherlanden a devenit ING Asigurări. Cred că este esenţial să comunicăm foarte mult, să fim extrem de transparenţi”, declară Marius Popescu, CEO al ING Asigurări de Viaţă şi membru în Consiliul de administraţie ING Pensii.  “Totul rămâne la fel. Doar numele şi identitatea vizuală se schimbă” , a mai explicat Marius Popescu.

În contextul procesului de rebranding, diviziile de asigurări de viață, pensii și management al investițiilor desprinse din Grupul ING lansează campania de comunicare „ING devine NN”. Pe 19 ianuarie a.c. diviziile locale de asigurări, pensii și investiții desprinse din Grupul ING lansează campania de comunicare dedicată publicului larg prin care anunță tranziția de la ING la NN – noul nume și identitate vizuală.

Campania locală își propune să prezinte publicului identitatea sub care se va desfășura, începând din aprilie 2015, întreaga comunicare contractuală și comercială cu clienții, partenerii și piața a celor trei companii, subliniind prin conceptul său continuitatea activității acestora (“numele se schimbă, noi rămânem aceiași”). Astfel, de la acel moment, pe plan local ING Asigurări de Viață devine NN Asigurări de Viață, ING Pensii devine NN Pensii, iar ING Investment Management devine NN Investment Partners.

Etapa de comunicare cu publicul larg debutează după ce, în luna decembrie 2014, compania a informat individual clienții și partenerii cu privire la schimbarea de nume și identitate vizuală, printr-o campanie de marketing direct. Astfel, către clienții de asigurări și pensii au fost trimise peste 2.000.000 de scrisori și mesaje electronice.

În toate cele 18 țări în care grupul este prezent, diviziile de asigurări de viață, pensii și investiții, care la acest moment operează sub numele ING, vor adopta noul nume și identitatea vizuală aferentă. În 2014, aceste divizii s-au unit sub denumirea NN Group, iar NN Group a devenit o companie independentă pe 2 iulie 2014 printr-o ofertă publică inițială (IPO). Începând de la această dată, acțiunile NN sunt listate și tranzacționate pe bursa de la Amsterdam (Euronext) sub denumirea “NN Group” (simbolul “NN”). Cu aproximativ 12.000 angajați, NN Group oferă servicii de asigurare, pensii private și management al investițiilor către clienți individuali, companii și clienți instituționali. Grupul NN are peste 15 milioane de clienți. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii