Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Bunuri de consum |
|

Probleme pentru retailerul de modă suedez H&M în Spania și Vietnam

După dificultățile recent întâmpinate în China, retailerul de modă suedez H&M se confruntă acum cu probleme și în Spania și Vietnam.
Alicante,,Spain,-,March,13,,2020:,H&m,Store,Shut,Its

În țara din sud-vestul Europei, suedezii vor să închidă 30 de magazine, în timp ce în Vietnam compania are parte de un boicot, informează RetailDetail.eu.

H&M vrea să își reorganizeze lanțul de magazine din Spania, iar acest lucru presupune închiderea a treizeci de puncte de vânzare. În plus, se vorbește despre existența unor modificări „substanțiale” survenite în planul referitor la condițiile de muncă. În acest sens, se întrevede inclusiv o reducere a numărului de ore pentru unii angajați.

În total, până la 1.100 de angajați ar fi afectați de noua strategie a companiei, relatează El Periódico. Angajații susțin însă că acest nou plan de reorganizare a business-ului este unul „disproporționat”.

Compania se apără însă afirmând că industria cu amănuntul suferă în prezent o transformare digitală de proporții. Așa încât, creșterea constantă a canalului online în detrimentul magazinelor fizice necesită o structură diferită care poate răspunde mai bine la schimbarea comportamentului consumatorilor.

„H&M dorește să folosească aceste schimbări pentru a spori experiența multicanal a consumatorilor”, spun reprezentanții retailerului. În plus, compania din Suedia promite să păstreze cât mai multe locuri de muncă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, compania se angajează să sprijine angajații care trebuie să părăsească societatea în căutarea unui nou loc de muncă.

Închiderea magazinelor va fi realizată în etape și va fi finalizată cel târziu anul viitor.

Între timp, în Vietnam, retailerul de modă suedez se confruntă cu un boicot din partea unor consumatori, care solicită în social-media (Twitter și Facebook), să nu se mai cumpere accesorii și articole vestimentare de la brandul H&M. Boicotul vine în urma unei postări cu privire la o hartă a Mării Chinei de Sud pe care lanțul de fashion a urcat-o pe site-ul său și care este considerată ca fiind una controversată, deoarece unele insule pe care Vietnamul le revendică sunt marcate ca făcând parte din teritoriul Chinei.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii