FacebookTwitterLinkedIn

Volumul de audiență pe care televiziunile din grupul Pro TV S.A. l-au livrat clienților publicitari este la nivelul celui din primele două luni ale anului 2013. Bugetul de 85.109 Gross Rating Points (GRP’30) reprezintă 31% din totalul audienței pe care a furnizat-o piața TV în intervalul 1 ianuarie – 28 februarie 2014.

Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni.

Pro TV S.A. cuprinde televiziunile Pro TV, Pro Cinema, Acasă, Acasă Gold, Sport.ro, MTV România.

Față de începutul anului 2012, Acasă Gold a avut un buget mai mare cu 106,4%, dar a livrat cel mai mic volum din grup (1.415 GRP’30 target comercial). Celelalte televiziuni au avut următoarele variații față de 2013: Pro TV (- 0,5%), Acasă (- 13,5%), Pro Cinema (- 4,8%), Sport.ro (+10,6%) și MTV România (+ 32,4%).  

Intact Media Group a înregistrat o creștere de 6,2% a audienței livrate față de primele două luni ale anului trecut.

Volumul de 73,193 GRP’30 (target comercial) reprezintă 26,6%  din bugetul total furnizat de piața TV în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2014. Acest volum de audiență al trustului Intact nu include barterele derulate de Jurnalul S.A., Intact Media Group, Fundația Dan Voiculescu, Editura Intact și Fundația Mereu Aproape.

Cea mai mare creștere de audiență față de 2013 a înregistrat-o Antena Stars: 49%.

Variațiile celorlalte televiziuni au fost: Antena 1 (+2,3% ), Antena 3 (-13,6%), Euforia (+9,8%) și GSP TV (- 16,8%).

Citește: Cum a început anul pe piața publicității TV