Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Pro TV a făcut cu un milion de dolari mai mult din abonamente în trimestrul al doilea 2017

Pro TV a terminat prima jumătate a anului 2017 cu venituri nete de 87,5 milioane de dolari, cu peste șase milioane mai mult decât în perioada corespunzătoare a anului trecut, dintre care un milion în plus vin doar din abonamentele la cablu, dar a încasat mai puțin cu peste 300.000 de dolari în trimestrul al doilea (48,5 milioane de dolari) față de anul trecut (48,9 milioane de dolari), informează Media Expres.
pro-tv-logo-mare

Veniturile din abonamente ale televiziunilor Pro TV în România au fost de 11,4 milioane de dolari în trimestrul al doilea 2017, cu un milion mai mare ca în perioada corespunzătoare a anului trecut, și de 21,5 milioane de dolari în primele șase luni ale anului.

Creșterile sunt puse pe seama majorării publicității televizate în piețele în care operează CME cu un procent total de 6%, la curs constant, în primele șase luni 2017 față de 2016. Publicitatea pe televiziunile grupului CME a crescut semnificativ în România în primele trei luni ale anului, dar și în Cehia, Slovenia și Bulgaria în toată prima jumătate a anului 2017.

Taxele din abonamente au crescut la nivel de companie din cauza mai multor contracte de distribuție prin cablu, satelit și televiziune prin internet („IPTV”) în Slovacia, și în Slovenia din ianuarie 2017, numărul de abonați pe platformele de distribuție TV fiind în creștere.

Televiziunile din grupul Pro TV mai sunt menționate în raportul CME prin faptul că investițiile în programe au fost făcute cu condiția ca audiența crescută să aducă recuperarea cheltuielilor.

Piața TV a început să crească în din al doilea trimestru 2016, fapt ce a determinat creșterea în GRP-uri vândute și a prețurilor medii în prima jumătate a anului 2017.

În al doilea trimestru din 2016, Pro TV a difuzat campionatul european de fotbal. Dând la o parte încasările din acest eveniment special, CME estimează că în România televiziunile Pro TV au crescut cu 6% la nivel anual în al doilea trimestru din 2017 și cu 16% în prima jumătate a anului 2017.

Previziunile pentru 2017 sunt însă negative pentru a doua jumătate a anului, inclusiv din cauza comparației cu anul trecut, care a beneficiat de un vârf de încasări legate de retransmisia campionatului european de fotbal.

La nivel macroeconomic raportul CME notează în dreptul României, pentru primele șase luni ale anului, o creștere a PIB de 4,6% (real) – cea mai mare din piețele unde operează compania americană, o creștere a consumului privat de 5,8% (real) și o creștere netă a pieței de publicitate TV de 14% (cea mai mare creștere în piețele din portofoliul CME, în contrast cu Croația care a scăzut cu 4%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii