Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pro TV face audienţă cu seriale din „ograda” proprie

Las_fierbinti.jpg
Două seriale au făcut legea audienţei la Pro TV, în primele nouă luni ale acestui an: „Las Fierbinţi” şi „Pariul cu viaţa”. Ambele sunt producţii Media Pro Pictures.

Cele 24 de episoade din primul sezon „Las Fierbinţi” au înregistrat o audienţă medie de 725.000 de telespectatori pe minut (6,9% rating urban). Succesul de public a continuat şi în debutul noului sezon. Primele două episoade au obţinut o medie de 869.000 de persoane pe minut (8,3% rating).

Cel de-a doua „locomotivă” a audienţei în topul audienţei a fost „Pariul cu viaţa”, al doilea sezon, cu 17 episoade. Această serie a făcut 7 puncte de rating la nivel urban, adică 738.000 de telespectatori pe minut. Al treilea sezon a avut 6,2%, echivalentul a 656.000 de persoane.

„Nemuritorul” serial american „Tânăr şi neliniştit”, care a rulat 43 de episoade în primele trei trimestre ale anului, a fost urmărit în medie de 318.000 de telespectatori pe minut (3% rating). Aceeaşi audienţă a furnizat-o şi serialul „Spartacus: Nisip însângerat”, care a fost difuzat de Pro TV începând cu luna martie, timp de 13 episoade.

Cel mai slab serial în topul audienţei a fost „Chuck” (19 episoade, sezonul al III-lea), cu o audienţă medie 195.000 de telespectatori pe minut (1,9% rating).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii